måndag, januari 26

Ergonomiska ringar av guld för första gången med diamanter

Vigsel och förlovningsringar med kaffefärgade diamanter.
När jag har gjort ringar som blev riktigt bra så går det inte att fotografera dem rättvist. Det är för att de inte har någon fram eller baksida, när de bärs på handen så börjar de leva. Så är det med de här ringarna. När jag ser dem på bild är jag lite besviken för det är inte samma sak.

Tack vackra och trevliga par som lät mig göra de här ringarna. Det var väldigt intressant.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men de ser fantastiska ut på bilden också! Mvh Frida

Klara Eriksson sa...

Tack :)

Unknown sa...

Så kul att se dem här Klara, nu sitter de tryggt på mitt finger och rör sig alldeles som de ska:)
Helges ring blev också otroligt fin och går att "hugga ved med". han är väldigt nöjd.