söndag, november 30

Hur köper/beställer jag en bunke av silver?

Columbi Ägg, bunke och visp av silver. Fotograf Christian Habetzeder.

 

Columbi ägg är en brukssilverskål, formgiven för att vispa och servera mat. Den är ingen stapelvara vilket betyder att jag gör den på beställning. 


Jag har fått flera förfrågningar med anledning av utmärkelsen S, från Design S Awards 2014. Därför vill jag förtydliga att mitt mål med den här skålen är den skall användas och brukas, den håller i generationer. Priset just nu är 40 000kr inklusive visp. Priset är beroende av dagspriset på silver.

Det går utmärkt att mejla mig eller ringa till LOD och anmäla intresse.

Vid en beställning fakturerar jag en delbetalning. Du är också välkommen att ta del av processen, hur jag tillverkar skålen.

Just nu har jag många utställningar inplanerade och andra beställningar, vilket gör att jag behöver kunna planera mitt arbete. Därför är det bra att du hör av dig i god tid. Så att jag kan planera, leveranstiden kan variera från en månad till ett halvår.

Inga kommentarer: