lördag, april 2

and we will soon have a new guest exhibitor at LOD ...

2 kommentarer:

oumberligating sa...

Hej Klara! Oumberlige Peter har varit här och lämnat en hälsning, jag har skrivit om vårta "möte" på Galleriet i Lördags!
Självklart har jag "rövat några" bilder ifrån den här bloggen, ja jag vet, man ska alltid fråga om lov först?
Men i "Krig och Kärlek" är allt tillåtet!
Min "kärlek" till Din Konst och dina Alster är total så förlåt mig! (ler)
Ha en fin vecka!
Kram och Vänlig Hälsning ifrån Oumberlige Peter!

oumberligating sa...

Hmmm........intressant (ler) att jag skrev "vårta" istället för vårt möte.....kanske något freudianskt underliggande.
Min Kära Hustru i Bloggsammanhang kallas PocketHexan är lite arg för att hon missade besöket hos dig och Galleriet! Fast hon får skylla sig själv....hon var på skrivarkurs och lämnade sin Lilla Man helt åt sigg eget öde!
Kram ifrån Oumberlige Peter!